کد خبر: ۱۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
 نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس: 

 تغییر مدیران فارس در حد شائبه است

 نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس گفت: شائبه‌هایی که در رابطه با تعویض مدیران کل استان و دیگر مسئولان پیش آمده، باید گفت که هنوز قضاوت و تصمیم‌گیری در این مورد زود است و این مسئله نیاز به بررسی دارد.

محمدمهدی فروردین در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» در خصوص ملاقات اخیر مجمع نمایندگان فارس با رئیس‌جمهور، گفت: درخواست ملاقاتی از قبل با رئیس‌جمهور شده بود که به دلیل مشغله و اتفاقی که متأسفانه برای میهمان عزیز ما، شهید هنیه رخ داد این دیدار به تعویق افتاد.

 وی افزود: در این جلسه در مورد تعاملاتی که بایستی مجلس با دولت داشته باشد و مجمع نمایندگان که میزان اثرگذاری‌شان در شکل‌گیری کابینه چقدر می‌تواند باشد و از اینکه چرا از مجموعه نیروهای استان فارس در کابینه استفاده نشده است صحبت شد و رئیس‌جمهور نیز ضمن تأیید صحبت نمایندگان فارس، این موضوع را به عنوان یک خلأ دانستند؛ اما متأسفانه آن افرادی که لیست ارائه داده و نفر مشخص می‌کردند، آن طور که باید و شاید نتوانستند اغناسازی کنند که بتوان افرادی نیز از فارس در کابینه قرار بگیرد.

 نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس خاطرنشان کرد: ضمن اینکه رئیس‌جمهور اعلام داشته که سعی دارد در سمت‌های دیگر از ظرفیت فارس بهره ببرد تا این خلأ جبران شود، این موضوع به لحاظ اعتقاد و باوری که رئیس‌جمهور به مدیران حوزه مسائل پزشکی فارس، با توجه به تخصص خودشان وجود دارد، جای امیدواری است.

 تغییر مدیران فارس در حد شائبه است

 فروردین با اشاره به اینکه بیشترین درخواست جلسه اخیر، حول محور بهره‌گیری از ظرفیت افراد توانمند فارس بود، اضافه کرد: مجمع نمایندگان فارس از رئیس‌جمهور خواستار شد، توسعه استان بود که قول گرفته شد که در اولین فرصت بعد از تشکیل کابینه بتوانیم به مسائل و مشکلات موجود در استان به صورت جزئی‌تر و تخصصی بپردازیم.

 وی در پایان در خصوص شائبه‌هایی که در رابطه با تعویض مدیران کل استان و دیگر مسئولان پیش آمده، بیان کرد: هنوز قضاوت و تصمیم‌گیری در این مورد زود است البته که قطعاً بر اساس عقلانیت و مواردی که توسط نمایندگان نیز مطرح شد و بر اساس کارایی و تخصص مدیران، قرار بر این است که یک تیم ارزیاب همه این موارد را در عملکرد مدیران در ذیل وزارت‌خانه‌ها و در سطح معاونت‌ها و مدیران کل، به صورت کاملاً کارشناسی شده، بررسی کند.
 
 انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان